У школі на кінець 2015 - 2016 навчального року навчалось 510 учнів у 18 класах. Відповідно до Концепції профільного навчання, організація навчального процесу в цьому та у минулому навчальному році, для учнів 10-11-го класів здійснювалася за філологічним напрямом, а саме за профілем навчання – українська філологія. Тому на поглибленому (профільному) рівні вивчались українська мова,  українська література та зарубіжна література, а на академічному рівні – англійська мова.    За підсумками навчального року всі учні 2-11 класів атестовані, всі учні 9-го та 11-го класів здали  державну  підсумкову атестацію.
  На високому рівні школу закінчили 39 учнів (8,9%), на достатньому рівні – 155 учнів (35,1%), на середньому рівні – 197 учнів (44,7%), на початковому рівні – 50 учнів (11,3%). Порівняльний аналіз спостерігаємо на діаграмах:
 
Таким чином, у цьому навчальному році рівень навчальних досягнень у порівнянні з минулим роком суттєво не змінився.
Учні, які не атестовані та не відвідували навчальний заклад, відсутні як у цьому так і у минулому навчальних роках.
Завершення 2015–2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації здійснювалось відповідно до нормативно-правових документів, що регулюють проведення даного періоду та виданого на їх підставі наказу.
  Державна підсумкова атестація в початковій, основній та старшій школі пройшла організовано, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №94 від 08.02.2016 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015-2016 навчальному році», за завданнями рекомендованими міським відділом освіти. 
 В початковій школі державна підсумкова атестація проводилась з української мови (мова і читання) та математики.
Результати атестації учнів 4-х класів:

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова
20
32%
26
42%
16
26%
-
-
Читання
21
34%
31
50%
10
16%
-
-
Математика
21
34%
27
44%
14
22%
-
-

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова
11
23%
20
42%
17
35%
-
-
Читання
11
23%
26
54%
11
23%
-
-
Математика
11
23%
15
31%
22
46%
-
-

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова
10
31%
11
35%
10
31%
1
3%
Математика
-
-
14
44%
17
53%
1
3%
Українська література
17
53%
6
19%
8
25%
1
3%

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова
10
30%
9
28%
10
30%
4
12%
Математика
3
9%
7
21%
20
61%
3
9%
Українська література
12
36%
11
33%
10
30%
-
-

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова (ЗНО)
2
10%
10
48%
8
38%
1
4%
Математика (ЗНО)
-
-
2
25%
6
75%
-
-
Історія України (ЗНО)
1
8%
3
23%
9
69%
-
-
Англійська мова
8
38%
13
62%
-
-
-
-

Предмет
Рівні навченості
Високий
Достатній
Середній
Початковий
Українська мова (ЗНО)
3
17%
5
28%
7
38%
3
17%
Історія України
3
17%
9
50%
5
28%
1
5%
Українська література
8
44%
5
28%
5
28%
-
-
- відпрацювання прийомів та форм, методик на основі акмеологічного підходу;
- впровадження в практику досягнень з теми;
- моделювання уроків різних підходів;
- вивчення впливу акмеологічного середовища на якість освіти;
 - розповсюдження, пропаганда нових педагогічних ідей, наробок з теми.

У 2014-2015  навчальному році результати державної підсумкової атестації з цих же предметів були такі:

В 2015-2016 навчальному році в основній школі, так само як і у минулому навчальному році, державну підсумкову атестацію проведено з наступних обов’язкових предметів: з української мови (диктант) та математики (письмово), предметом за вибором навчального закладу було обрано українську літературу (письмово).
Маємо такі результати державної підсумкової атестації учнів 9-го класу.
У 2014-2015 навчальному році результати державної підсумкової атестації з цих же предметів були такі:
Результати  державної підсумкової атестації учнів 11-го класу наступні:

У 2014-2015 навчальному році результати державної підсумкової атестації учнів 11-го класу були такі:


Маємо наступні порівняльні діаграми результатів державної підсумкової атестації в старшій школі.
За підсумками 2015-2016 навчального року отримали атестат про повну загальну середню освіту 22 випускників, а свідоцтво про базову загальну середню освіту 33 випускників.
   Питання виховної роботи у 2015-2016 н.р. розглядалися на засіданнях педагогічної ради закладу: «Про формування громадянської відповідальності, поваги до Конституції, Законів Української держави, поваги до традиції та історії свого народу», протокол № 11 від 24.11.2015 та нарадах при директорові: «Організація роботи учнівської ради», протокол № 14, від 07.09.2015; «Про діяльність педагогічного колективу щодо залучення учнів школи до роботи в гуртках, секціях у школі та позашкільних закладах», протокол № 16 від 10.10.2015, «Про результати перевірки відвідування учнями навчальних занять», протокол № 16 від 10.10.2015, «Про формування правової культури на уроках та позакласних заходах та умови запобігання правопорушенням серед учнівської молоді»,                                                                                                            протокол № 18  від 09.11.2015, «Про стан роботи з попередження правопорушень» протокол № 20  від 12.12.2015, «Про відвідування учнями школи навчальних занять» протокол № 20  від 12.12.2015, «Про діяльність органів учнівського самоврядування» протокол № 20  від 12.12.2015, «Про проведення профілактичних заходів щодо розповсюдженню наркоманії та ВІЛ – інфекцій серед учнів та їхніх батьків. Виконання державної програми «Репродуктивне здоров’я нації на період до 2015 року» протокол № 20  від 12.12.2015.
Протягом року виховна робота школи проводилася за такими напрямками: громадянське, патріотичне, трудове, художньо-естетичне, моральне, екологічне виховання, формування здорового способу життя, превентивне виховання, сприяння творчому розвитку особистості.
Виховна робота по класах здійснювалась через проектну діяльність:
1-А клас – ( Крехальова Олена Михайлівна)  «Здорова дитина – багатство родини»,  1-Б клас – (Луб’янова Інна Миколаївна) -  «Віночок вити – життя любити», 2-А клас ( Карауланова Олена Владленівна) - «Зростаємо здоровими»,  2-Б клас  (Підус Валентина Володимирівна) – «Буду я природі другом», 3-А клас ( Васильєва Юлія Олександрівна) –  «Зростаємо здоровими»,  3-Б (Прасол Галина Семенівна)  – «Людина починається з добра», 4-А клас (Костенко Леся Миколаївна) – «Я і моя родина»,4-Б клас (Паніотова Вікторія Юріївна ) «Без сім’ї немає щастя на землі»,
 Гуденко Людмила Михайлівна, 5-А – «Стежками рідного краю»,
Марков Леонід Леонідович, 5-Б – «Ми любимо й вивчаємо Бердянськ», Іванюк Христина Вадимівна, 6-А та Пархоменко Любов Романівна, 6-Б – «Батьківщина та ми разом назавжди», Тонєва Ганна Петрівна, 7-А «Щаслива мить зупинись!», Колєснік Лариса Григорівна, 7-Б – «Здорова дитина – щаслива родина», Семенюк Валентина Дмитрівна, 8 клас – «Знаймо й шануймо символи свого краю», Черньонкова Ольга Анатоліївна, 9 клас – «Батьківщина  і ми  - разом назавжди»,  Шолойко Тетяна Олексіївна      , 10 клас – «Ми діти твої, Україно!», Бібченко Антоніна Олександрівна , 11 клас – «Світ професій  - мій вибір – мій успіх».
В школі  систематично проводились заходи з реалізації  патріотичного виховання .Так,  перший урок у 2015-2016 навчальному році був проведений на тему «Ми – нація єдина». По всіх класах проводились класні години   «Державні символи України», «Ми нащадки славетних козаків», «Щодо вшанування героїв Небесної сотні та учасників Революції Гідності», фестиваль поезій до Дня рідної мови та інші. Як і в попередні роки активну участь взяла у   акціях (допомога бійцям  АТО та дітям інвалідам). До дня української писемності та мови проводився конкурс знавців рідної мови  між учнями 4-А та 4-Б класів, віртуальна подорож з використанням наочних і технічних засобів навчання до будівлі Верховної Ради України, виготовлення оберегів «Збережи незалежність», родинна гра-подорож до Країни Кросвордії, проект «Повернуті імена». Протягом року пройшли   «Уроки мужності» та зустріч із цивільним корпусом «Азов»; шості класи спільно провели ряд заходів: виховна година «Історія походження назв вулиць та районів Бердянська», виховна година «14 жовтня – День Захисника України», вікторина «Знавці символів України», виховна година до Дня св. Миколая (історія виникнення в Україні цього свята), відвідування музею міста «Небесна сотня, бердянські учасники Революції Гідності», відвідування краєзнавчого музею «Т.Г. Шевченко – гордість нашої держави», виховна година «Дзвони Чорнобиля», виховна година «1939-1945. Ми пам’ятаємо».
Традиційними стали урочистості до Дня міста: лінійка, виховні години по ккласах, участь у міських заходах, та свята  до Дня українського козацтва було проведено ряд заходів в рамках проекту «День козацтва», зокрема лінійку із запрошенням козаків Бердянського полку.  
Правовиховній роботі школа приділяє особливу увагу. Робота проводиться у двох основних напрямках: просвітницькому та профілактичному.   Родинно-сімейне виховання
Родинно-сімейне виховання здійснювалось через проведення таких заходів, як шкільний конкурс «Тато, мама, я – дружна сім’я», «Ну-мо, хлопці!» до Дня захисника України тощо. Протягом навчального року проводились тематичні бесіди «Хлопці та дівчата», «Що таке щастя?», «Чи потрібне у наш час милосердя?». На виконання плану заходів до Дня сімї проведено традиційний загальношкільний фестиваль спільної творчості батьків та дітей «РОДОfest».
Цього року він був присвячений саме спільній діяльності учнів та їх батьків. Так, здебільшого, заходи проходили у вигляді ігрових, розважальних, інтелектуальних програм або спортивних змагань. Участь у фестивалі взяли учні та батьківські комітети 1-3 класів, 5-А, 6-7 класів та 10 класу – їх було відмічено грамотами на церемонії «Золоте зерно».
Велику увагу в школі приділялося розвитку творчих здібностей учнів. Улюбленими стали конкурси осінніх   екібан «Моїй Україні осені дари», виставки дитячих малюнків на теми: «Шляхами мужності славетних козаків», «Ми за мир на планеті Земля», «Україна і Литва – співдружність країн», «Осінній вернісаж», «Космічні фантазії» та ін.
Спільно з бібліотекарем школи в рамках тижня дитячого та юнацького читання були проведені конкурс на кращу закладку (1-3 класи), вікторина «Книга – твій друг» (3-А та 3-Б класи), конкурс стіннівок «Книга в моєму житті» (5-8 класи) на тему книги-ювіляри та конкурс буктрейлерів (10-11 клас), бібліотечні уроки  для учнів других класів та бібліотечне свято для першокласників «Підручник – найкращий помічник». На високому рівні пройшов  загальношкільний літературний фестиваль «Літературний зорепад», під час якого кожен клас продемонстрував постанову уривку творів письменників та поетів-ювілярів.  Традиційно наприкінці навчального року було відзначено на святі «Золоте зерно» обдарованих учнів, вчителів - переможців шкільних , міських та обласних конкурсів.          
Впродовж  2015-2016 навчального року наші школярі активну участь  брали  у заходах та проектах, що проводилися сектором організаційно-масової роботи ЦДЮТ:
·        проект «Ласкаво просимо в дитинство»;
·        проект «Fantasy.ua»;
·        проект «ЦДЮТ замість вулиці» - майстер-класи для школярів;
·        конференція «Модель Верховної ради»;
·        Міський фестиваль-концерт «Батьківський хіт»;
·        Міський фестиваль команд аніматорів «Гарний настрій» - І місце;
·        Міський фестиваль шкільних прес-центрів «Прес-хвиля»;
·        Міський конкурс дизайнерів «Новорічне дерево»;
·        Міський конкурс дизайнерів «Український віночок» - Гран-прі;
·        Міський конкурс малюнків то історій «Новий супергерой України»;
·        Міський фестиваль-концерт «Весняні хорові зустрічі»;
·        Міський фестиваль театрального мистецтва «Парафраз»»
·        конкурс дитячого малюнка «Палітра Чорнобиля» (1 робота третє місце Бондар Анастасія, 1 робота перше місце Бондар Антон);

Також учні школи  брали участь у міських та всеукраїнських заходах та проектах. Таких як:
·        Всеукраїнський гуманітарний конкурс «Космічні фантазії»;
·        Всеукраїнський тиждень права;
·        Міський історико-топографічний турнір (3 команди, 1-перше місце, 1- третє місце, 1- кращі знавці історії)
·        Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права»
·        Обласний конкурс-огляд дитячої творчості «Таланти твої, Україно!»  Яковенко Денис ІІ місце на обласному етапі);
·        Конкурс малюнків на тему «Намалюй символіку Пасхи» від Укрпошти (4 роботи)
·        Обласний заочний конкурс дитячого малюнка «Мирний атом в долонях людини» - ІІ місце Волхова Катерина;
·        Відкритий конкурс малюнку «Моє щасливе дитинство»
·        Міський конкурс дитячих малюнків та творів «Нам не потрібна війна» від музею «Подвиг»
·        Міський фестиваль англомовних країн «Англійська долає кордони»;
·        Міський фестиваль іноземної пісні «Любов врятує світ»;
·        Конкурс екологічних проектів міського зльоту юних екологів-натуралістів, присвячений 90-річчю юннатівського руху в Україні
·        Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-спортивна гра «Сокіл» («Джура»);
·        Обласний конкурс ялинкових прикрас «Моя Новорічна мрія» - ІІІ місце;
·         Обласний фестиваль-конкурс патріотичної пісні «Україна – це ми» - ІІ місце Яковенко Денис;
·        Обласний конкурс малюнків, плакатів і фотографій «Дружать діти на планеті» - ІІІ місце Бондарь Анастасія, ІІ місце Федорова Тетяна;
·        Обласний конкурс дитячого малюнка «Шляхами мужності славетних козаків» ІІІ місце 2 роботи - Бондарь Анастасія та Сопіженко Євгенія, ІІ місце Мирончук Едуард, І місце – Тонєва Поліна;
·        Міжнародний конкурс шкільних медіа International Competition  For School Media.
Підсумки методичної роботи в школі.
  Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Розвиток особистісної зрілості учня в акмеологічному просторі школи».   Основні завдання роботи над проблемною темою в цьому році наступні:
презентація наробок творчих груп, 
 Протягом 2015-2016 н.р. працювало   4 методичних об’єднання: (суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичних дисциплін, початкових класів, класних керівників).    
Ефективною була робота творчих груп:  творча група вчителів середньої та старшої школи «Впровадження ІКТ в навчально-виховній діяльності закладу» (керівник Піхота В.М.), творча група класоводів початкової ланки «Виховання – це цікаво. Батьківський всеобуч» (керівник Лубянова І.М.). Результати роботи  груп було розглянуто на засідання педагогічної ради,  методичної ради школи; узагальнено в тематичних папках.   
З метою забезпечення злагодженої роботи педагогічного колективу щодо розв’язання проблем сучасного навчання та виховання підготовлено та проведено 4  педагогічних ради:
1.  Аналіз роботи за 2014-2015 н.р. та визначення завдань, напрямків роботи на 2015-2016 н.р.
2.  Національно – патріотичне виховання в сучасному акмеологічному просторі.
3.  Педмайстерність учителя як головний ресурс якості освітнього простору.
4.  Система роботи з обдарованими учнями.. 
В школі організовано роботу постійно діючого психологічного консультаційного центру для батьків, вчителів, учнів 1-4 та 5-6 класів, з метою виявлення проблем та подолання труднощів в навчально-виховному процесі в умовах впровадження Державного стандарту. Забезпечено належні умови для організації навчально-виховного процесу учнів 1-4, 5-6 класів відповідно до вимог нового Державного стандарту, продовжено роботу щодо апробації навчальної літератури.  
 Згідно з  річним  планом роботи школи протягом року проведено предметні декади, тижні. На належному науково-методичному рівні проведено тиждень української мови та писемності, естетично-художнього виховання, математики, інформатики, фізики та астрономії, географії,біології та екології, права та історії, початкових класів, психології.
    Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно-зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, патріотичного й морального виховання учнів. 
  З метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу в поточному році було організовано роботу науково-методичних семінарів, тренінгів, педагогічних читань за проблемною тематикою:
1.     Круглий стіл «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в  середній школі».
2.     Психолого-педагогічний семінар  «Соціально-психологічні проблеми насильства в сучасному суспільстві».
3.     Семінар-практикум «Я – творча особистість».
4.     Семінар для класних керівників «Єдиний організм: створення й розвиток колективу класу»
5.     Семінар - тренінг «Роль особистості вчителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу».
Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, загальноміських і обласних семінарів,    творчих груп, навчання на курсах підвищення кваліфікації, а також в рамках проведення атестації.
З них:
-  1 - присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»
- 2 - присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та   педагогічне звання «старший учитель»; 
- 1- атестовано на відповідність займаній посаді  заступника директора з НВР.   
 В ході атестації вчителі, які атестувалися, демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами. Особливу увагу адміністрація школи звертала на удосконалення системи науково-методичного супроводу діяльності вчителів у міжатестаційний період.
  У 2015-2016 н.р. учні школи брали участь у І-ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін,  Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка, Міжнародному конкурсі з української мови імені П. Яцика, Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», Всеукраїнському  природничому конкурсі  «Колосок»,  Всеукраїнському  фізичному конкурсі «Левеня»,  Міжнародному конкурсі з  інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер», Всеукраїнському історичному інтерактивному конкурсі «Лелека», Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч», Всеукраїнській грі з англійської мови «Puzzl».  
  Педагоги школи протягом року також брали участь у конкурсах, виставках; роботі семінарів, конференцій:
-   учитель історії Шолойко Т.О. брала участь у конкурсі «Учитель року», підготовці учасників конкурсу захисту наукових робіт, Батичко А. С. - вчитель біології,  вчителі англійської мови Піхота В. М.,Черньонкова О. А., Шевченко А.В., вчителів початкових класів Крехальова О. М., Луб’янова І. М., Карауланова О.В., Підус В. В., Васильєва Ю. О., Прасол Г. С., Костенко Л. М., Паніотова В. Ю., Сердюк О. К. - учасники заочного етапу Обласної виставки  «Освіта Запорізького краю - 2016».  учитель російської мови та світової літератури Сердюк О.К. взяла участь в роботі регіонального науково-практичного семінару «Актуальні тенденції викладання української літератури» (БДПУ); учитель історії Шолойко Т.О. – у міській конференції «Модель Верховної Ради» (на базі ЦДЮТ)
Таким чином,  що методична робота школи проводилася на достатньому рівні, але є необхідність   удосконалення роботи з обдарованими і здібними  учнями, покращення якості  підготовки учнів до предметних олімпіад, МАН.
  
Робота з розвитку школи і  покращення матеріально-технічної бази

     Протягом  2015-2016 навчального року  ЗОШ № 20  матеріально-технічна база школи була значно покращена.
Протягом навчального року школа отримала за рахунок коштів місцевого бюджету:
1.     Вогнегасник вуглекислотний – 15 шт. (7425,00 грн.)
2.     Стільниця на шкільну парту – 55 шт. (10697,50 грн.)
3.     Шкільні парти – 24 шт. (10488,00 грн.)
4.     Спортивні гімнастичні мати – 4 шт. (4800,00 грн.)
5.     М’ячі спортивні – 22 шт. (5720,00 грн.)
6.     Стільці учнівські – 79 шт. (21514,00 грн.)
7.     Енергозберігаючі лампи – 180 шт. (9360,00 грн.)
8.     Вікна металопластикові – 6 шт. (24071,00 грн.)
Разом: 94075,50 грн.
Влітку 2016 року  було  здійснено:
-  капітальний ремонт шиферної покрівлі на суму  442,935 тис. грн.
-  реконструкція парадного  та запасного входів школи,
 В  вересні 2015 року отримано 11 нових комп’ютерів в комп’ютерний клас за рахунок коштів обласного бюджету.
Від дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ  ЗОШ № 20 отримала   10 гімнастичних матів на суму  -  10200 грн.
   З вересня 2015 по травень 2016 року у завдяки  спонсорській допомозі в школі було:
-         замінено на енергозберігаючі 4 вікна, 4 дверей,
-         придбано жалюзі в кабінет  № 14,   15 парт для першокласників,  спортивну форму для футбольної команди школи,
-         дошку в кабінет № 17.
Разом з тим, в ЗОШ № 20 необхідно:
-         частково відновити огорожу навколо школи близько 50 метрів.
-          потребує  повної реконструкції спортивний майданчик ( покриття бігових доріжок, баскетбольного та волейбольного полів зруйноване і знаходиться в незадовільному стані)
-         Необхідно замінити вікна в кабінетах і коридорах  у кількості – 85 шт.
-         Потребує відновлення  покриття  шкільного подвір’я
-         Заміна труб опалення , каналізації, водопостачання
-         заміна електропроводки в коридорі 3 поверху. 

Немає коментарів:

Дописати коментар